Alla inlägg den 18 juni 2011

qp.

Av mathiiilda rosenberg - 18 juni 2011 18:07

http://www.youtube.com/watch?v=cpGFQABfV-Y

riktigt bra låt.

den finaste människan är du!

du ger mig kraft till allt jag måste stå ut med hela tiden.
du är så jävla fin på alla sjuka sätt?

jag älskar dig ngt otroligt jävla mycket,

men jag fattar bara inte att du endå är så jävla falsk..
när jag trodde att vi började om på nytt så hade jag jävligt fel..


today blev det kalas för mig & min brossa..

haha det var väl kul, ;p.

men iaf fick pengar & lite smycken o sånt 'y

aja..men för typ tio minuter sen kom jag hem !

& halv sju kommer elma & lejla hit, (':


 

Av mathiiilda rosenberg - 18 juni 2011 00:00

hejsan..bloggar från mobilen så vi får se hur det blir.dagen började med att moster ringde och undrade om jag kunde hänga med t skånesdjurpark så jag gjorde det var där med kusinerna då,& så åkte vi dit där och var några timmar det var riktigt mysigt.sen vid fem åkte vi hem & både anton & alvin spydde rikitigt gött..Sen åkte vi iaf hem till moster & så kom min andra moster & skulle hämta kusinerna.då stack jag till mormor så fixade jag mig där sen stack jag ut med elma & lejla det var fan riktigt kul !


kraaampusss.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards